dilluns, 8 d’octubre del 2012

Aespectacions; Sempre.





Sempre serà millor
trepitjar merda de vaca,
sempre serà millor
que esquivar caques de gos.
Sempre serà millor
l'olor de l’herba humida
que respirar fum de motors.

Per un pot de confitura
i una mica de vi blanc
jo em venc el que no tinc
i em tiro per un barranc.
Per un tros de codonyat
i un formatge de tupí
trenco totes les cadenes
i renego de l’ahir.

Sempre serà millor
enfilar-se a un arbre tort,
sempre serà millor
que viure entre desconeguts.
Sempre serà millor
sortir a parlar amb mussols
i anar fent xiulets aguts.

Per un pot de confitura
i una mica de vi blanc
jo em venc el que no tinc
i em tiro per un barranc.
Per un tros de codonyat
i un formatge de tupí
trenco totes les cadenes
i renego de l’ahir.

(Música: Ferran Miquel - Lletres: Janot Vila)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada