dilluns, 8 d’octubre del 2012

L'herba del veí (cançó universionalística)



L’herba del veí és sempre la més lletja!
Ho dic mentre en un pou
em lliga una corretja,
de la qual el meu coll
patint moltíssim penja.
Ho crido a plena veu:
la vostra herba és lletja!

La vostra herba és lletja,
la vostra herba és rara.
L’herba del veí és mala, lletja i rara.

L’herba del meu poble, suau i rica i verda,
quan els ulls la miren
al cor  s’hi fa una esquerda,
mentre guaitant la vostra
els ulls meus vaig perdre.
Això us ho he de dir:
la vostra herba és merda!

La vostra herba és lletja,
la vostra herba és rara.
L’herba del veí és mala, lletja i rara.

Penso en la meva pàtria i així l’alè se’m para,
abraço la família
i abans de tots la mare.
I ara que estic morint
un crit em surt encara:
l’herba del veí 
és mala, lletja i rara!

La vostra herba és lletja,
la vostra herba és rara.
L’herba del veí és mala, lletja i rara.

L’herba del veí és sempre la més lletja!
Ho dic mentre en un pou
em lliga una corretja,
de la qual el meu coll
patint moltíssim penja.
Ho crido a plena veu:
la vostra herba és lletja!

La vostra herba és lletja,
la vostra herba és rara.
L’herba del veí és mala, lletja i rara.




(Música: Ferran Miquel - Lletres: Massimo Tinnirello)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada